Thursday 24 November 2011

Aku da 22???? WHAT??

Ya Allah, da 22 da aku !
sedar xsedar weyh.
giler cepat mase.
aku hepi giler oke !
BERSYUKUR sangat :D

hari dalam kelas, ramai yg wish...
THANX GUYS ! REALLY APPRECIATE IT ! :D
xsangka la plak dorang nak nyanyi lagu yang xlapok dek zaman tu ramai2.
TERHARU giler la !

tapi aku betol2 rase aku TAK LAYAK untuk wish tu.
sebab aku cume datang je ke dunia atas usaha orang lain.
which is MAMA n ABAH.
maw x. mama mengandungkan aku.
mama usung aku ke sana ke mari selama 9buln 10hari.
turun naik bas nak gi kje kt tmn tun. BETOL2 aku xlayak.

Mama yang bersabung nyawa mengandungkan aku, melahirkan aku.
pastu besarkan aku sampai aku BETUL-BETUL BESAR ! hahah
mama tabah.
dari ZAMAN KEGELAPAN aku, yg aku kira time tu memang aku da xde masa depan.
akhirnye aku berjaya sampai ke tahap sekarang.

THANK YOU MAMA.
memang mimy xkan mampu untuk balas ape pon.
ape yg mi mampu cuma buat mama bangga.

I LOVE YOU MAMA ! muahhhx.

tu la MAMA aku yang comel. n opcos la yg botak berbedak sejuk dikepala itu NURSYAMIMY AKMAL.:D

1 comment: